Válasszon nyelvet

Szemkamerás kutatások – tudományos szafari

2020. január 17.

 

Az utóbbi években egyre több hazai marketingműhely alakult, ahol szemkamerával végeznek kutatásokat. Így a következő EMOK kutatási workshop a szemkamerás kutatásokban rejlő lehetőségeket és kihívásokat járja körül több tudományos műhely meghívásával.

A workshop során olyan kérdésekre keressük választ, mint pl. Milyen marketingterületeken alkalmazhatók a szemkamerás kutatások? Hogyan érdemes a szemkamerás kutatásokat megtervezni? Milyen módszertani kihívások elé állítja a kutatókat a szemkamerával való mérés? Hogyan lehet elemezni és interpretálni a szemkamerás méréseket?

A workshop első része rövid előadásokból áll, ahol a pécsi, debreceni és budapesti egyetemek kutatói fogják bemutatni a szemkamerás vizsgálataikat. A workshop második fázisában a résztvevők egy tudományos szafarin vehetnek részt, amely „szemkamera-simogatóból” és módszertani állomásokból áll. A körutazás végére minden résztvevő alaposabb ismereteket szerezhet a szemkamera mint kutatási eszköz alkalmazásáról.

Időpont: 2020. január 17. (péntek) 10:00-13:00

Jelentkezési határidő: 2020. január 13.

Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, E311

Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa

Regisztráció

 

Időpont

Program

9.30-10.00

Érkezés, regisztráció

10.00-11.30

Szemkamerás kutatások a hazai marketingműhelyekben:

  • Németh Péter – Lázár Erika: A the CoRe lab indulásával kapcsolatos tapasztalatok (pl. eszközbeszerzés, tréning, kezdő lépések a szemkamerával, a mérésekkel).
  • Hlédlik Erika – Berki-Süle Margit: Fogyasztói vásárlási döntési folyamat, fogyasztói preferenciák vizsgálata.
  • Soós Mihály: In-store kutatás, polckép optimalizálás, csomagolásvizsgálat.
  • Lógó Emma, Szabó Bálint: az Iparművészeti Múzeumban készült "in-store" mérés, a helyszín kihívásai.
  • Bogáromi Eszter: reklámkutatás, honlapteszt, újságteszt.

11.30-11.45

Szünet

11.45 -13.00

Workshop a szemkamerás kutatási problémák megvitatására és fejlesztésére

  • A vizsgálati minta kiválasztása, toborzás kérdései, minta mérete.
  • A szemkamerás mérések problémái, mérési torzítások kezelése.
  • A szemkamerás kutatásoknál alkalmazható adatelemzési módszerek.
  • Kutatási eredmények értelmezése, következtetések megfogalmazása és korlátai.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.