Szemkamerás kutatások – tudományos szafari
2020. január 17.
Az utóbbi években egyre több hazai marketingműhely alakult, ahol szemkamerával végeznek kutatásokat. Így a következő EMOK kutatási workshop a szemkamerás kutatásokban rejlő lehetőségeket és kihívásokat járja körül több tudományos műhely meghívásával.
A workshop során olyan kérdésekre keressük választ, mint pl. Milyen marketingterületeken alkalmazhatók a szemkamerás kutatások? Hogyan érdemes a szemkamerás kutatásokat megtervezni? Milyen módszertani kihívások elé állítja a kutatókat a szemkamerával való mérés? Hogyan lehet elemezni és interpretálni a szemkamerás méréseket?
A workshop első része rövid előadásokból áll, ahol a pécsi, debreceni és budapesti egyetemek kutatói fogják bemutatni a szemkamerás vizsgálataikat. A workshop második fázisában a résztvevők egy tudományos szafarin vehetnek részt, amely „szemkamera-simogatóból” és módszertani állomásokból áll. A körutazás végére minden résztvevő alaposabb ismereteket szerezhet a szemkamera mint kutatási eszköz alkalmazásáról.
Időpont: 2020. január 17. (péntek) 10:00-13:00
Jelentkezési határidő: 2020. január 13.
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem, E311
Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa
Időpont |
Program |
9.30-10.00 |
Érkezés, regisztráció |
10.00-11.30 |
Szemkamerás kutatások a hazai marketingműhelyekben:
|
11.30-11.45 |
Szünet |
11.45 -13.00 |
Workshop a szemkamerás kutatási problémák megvitatására és fejlesztésére
|