Örömmel tájékoztatjuk az EMOK közösségét, hogy az idei évben kötött együttműködési megállapodás egyik eredményeként az IAB Hungary és az EMOK közös workshopot szervez. A rendezvényen az IAB tagvállalatainak képviselői tartanak majd rövid előadásokat az online marketing analitika aktuális kérdéseiről. Ezt követően kerekasztal-beszélgetést tervezünk, ahol a résztvevők is bekapcsolódhatnak a diskurzusba.
Az eseményen minden EMOK-tag ingyenesen részt vehet, nem tagok pedig a 2021. évi tagdíj befizetése után. Az eseményen történő részvételhez előzetes regisztrációra van szükség, amelynek felülete itt érhető el.
Reméljük, hogy mind több érdeklődő Kolléga tud majd becsatlakozni a beszélgetésekbe!
Időpont: 2021.06.25. (péntek) 10-13 óra
Helyszín: online
Szervezők: EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) és IAB Analitika munkacsoport
Program:
1. Mérési trendek 2021-ben! Miben hoz jelentős változást a Google Analytics V4 használata?
Előadó: Tóth Nóra, Intren
2. LifeTimeValue - Hogyan lehet követni egy felhasználót több látogatáson keresztül és hogyan lehet üzleti értéket számolni nála hosszútávon?
Előadó: Deli Norbert, HD marketing
3. 3rd party cookie apocalypse - Mi is történt eddig, mi várható még 2021-ben?
Előadó: Szabó Balás, HD marketing
4. Kerekasztal: Mérési trendek és 3rd party cookie apocalypse
Résztvevők: Tóth Nóra, Szabó Balázs, Geiger Tamás (Jabjab, PPCPro), moderál: Dr. Szűcs Krisztián