2022. február 18.
Az IAB Hungary szakmai szervezet (Interactive Advertising Bureau, a Magyar Reklámszövetség Keretein belül létrejött tagozat) igen izgalmas és széleskörű ismereteket kínáló előadásait tekinthetjük meg, melyek az adatvezérelt marketing téma köré épülnek.
Időpont: 2022. február 18. (péntek) 10:00-13:00
Jelentkezési határidő: 2022. február 16.
Jelentkezés itt: https://emok.hu/workshop/
Helyszín: ONLINE (MS TEAMS)
Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa [ami a 2022-es évi tagsági díj (3000 Ft) befizetésével is rendezhető] vagy ingyenes annak, aki már rendezte a 2022-es tagsági díját
Időpont |
Program |
10.00-10.30
|
Programmatic landscape. Zölei Ármin (Hoppex): A programmatic piac és a szereplők bemutatása |
10.30-11.00
|
Ügynökségi kampánytervezés Beluscsák Márk (Omnicom Group): Hogy zajlik a kampánytervezés, kampány briefek |
11.00-11.15 |
Szünet |
11.15-11.45
|
GDPR - Mire figyeljünk, ha adatokkal van dolgunk? Szutor Ferenc (Adverticum, Datame) |
11.45-12.15
|
Adatvezérelt marketing - Háttér technológiák Milyen adatok vannak, azok felhasználása (1st party, 2nd party 3rd party adatok) Média képviseletében: Bálint Barnabás (Central Médiacsoport) Amnet Group nevű ügynökség képviseletében: Osipovich Marianna |
12.15-13.00
|
Kerekasztal beszélgetés a résztvevőkkel. Moderátor: Szutor Ferenc (Adverticum, Datame) |