Válasszon nyelvet

2022. február 18.

Az IAB Hungary szakmai szervezet (Interactive Advertising Bureau, a Magyar Reklámszövetség Keretein belül létrejött tagozat) igen izgalmas és széleskörű ismereteket kínáló előadásait tekinthetjük meg, melyek az adatvezérelt marketing téma köré épülnek.

Időpont: 2022. február 18. (péntek) 10:00-13:00

Jelentkezési határidő: 2022. február 16.

Jelentkezés itt: https://emok.hu/workshop/

Helyszín: ONLINE (MS TEAMS)

Részvétel díj: 3000 Ft + Áfa [ami a 2022-es évi tagsági díj (3000 Ft) befizetésével is rendezhető] vagy ingyenes annak, aki már rendezte a 2022-es tagsági díját

Időpont

Program

10.00-10.30

 

Programmatic landscape.

Zölei Ármin (Hoppex): A programmatic piac és a szereplők bemutatása

10.30-11.00

 

Ügynökségi kampánytervezés 

Beluscsák Márk (Omnicom Group): Hogy zajlik a kampánytervezés, kampány briefek

11.00-11.15

Szünet

11.15-11.45

 

GDPR - Mire figyeljünk, ha adatokkal van dolgunk? 

Szutor Ferenc (Adverticum, Datame)

11.45-12.15

 

 

Adatvezérelt marketing - Háttér technológiák 

Milyen adatok vannak, azok felhasználása (1st party, 2nd party 3rd party adatok) 

Média képviseletében: Bálint Barnabás (Central Médiacsoport)

Amnet Group nevű ügynökség képviseletében: Osipovich Marianna

12.15-13.00

 

Kerekasztal beszélgetés a résztvevőkkel. 

Moderátor:  Szutor Ferenc (Adverticum, Datame)

 

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.