Válasszon nyelvet

"A B2B marketing kapcsolódása más tudományterületekhez" címmel workshopot tartott az MTA Gazdálkodástudományi Bizottság B2B munkabizottsága. A BCE Marketing és Média Intézetének rendezésében megvalósult vitanap a BCE Science Week programsorozatának részét képezte.

A workshopon a témát felvezető előadások után az egyes altémák megvitatására került sor, több tudományterület képviselőinek részvételével.

A vitaindítók és a megvitatásra került altémák:

Lengyel György (BCE Szociológia és Társadalompolitika Intézet): Beágyazottság, bizalom és lojalitás

Mandják Tibor – Simon Judit (EM Normandie, BCE Marketing és Média Intézet): Egy régi kép …

Wimmer Ágnes – Mandják Tibor (BCE Vállalatgazdaságtan Intézet – EM Normandie: Az üzleti kapcsolatok szerepe az értékteremtésben

Piskóti István – Papp Adrienn (Miskolci Egyetem Marketing Intézet): Kooperációs stratégiák, marketingszerepek az innovációs tevékenységben.

 

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.