Válasszon nyelvet

A hatékony marketing

Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában 23

Molnár László, Hajdú Noémi, Molnárné Konyha Csilla

Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 35

Neulinger Ágnes, Bársony Fanni, Gjorevska Natasha, Lazányi Orsolya, Pataki György, Takács Sándor

A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései 46

Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika, Ercsey Ida

A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák 57

Csóka László, Törőcsik Mária

A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése 183

Veres Zoltán, Tarján Tamás, Hargitai Dávid Máté

Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye 289

Ásványi Katalin, Mitev Ariel, Jászberényi Melinda

A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra 312

Marton Zsuzsanna, Keller Krisztina, Birkner Zoltán

Beiskolázási Facebook kampány története 372

Hajdú Noémi, Molnár László, Molnárné Konyha Csilla

A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció 406

Hack-Handa József, Kocsis János Balázs

Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben 434

Tóth Zsuzsanna, Seres Huszárik Erika, Keller Veronika, Józsa László

A kínai internet három óriása 461

Simay Attila Endre

Koncepciómarketing 477

Fehér Katalin

Az üzletválasztási döntések valósága 575

Németh Péter, Pál Eszter

Trónok harca - Sorozatnézésből utazási szándék 657

Mitev Ariel Zoltán, Irimiás Anna, Michalkó Gábor

Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján 721

Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika

Családok utazási preferenciái 732

Ásványi Katalin, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda

Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben 793

Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán

Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából 816

Horváth Daniella Dominika, Korcsmáros Enikő, Mitev Ariel Zoltán

Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben 828

Berki-Sule Margit, Hlédik Erika

A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében 839

Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Mezőné Oravecz Titanilla

Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus 875

Töröcsik Mária, Pavluska Valéria, Csapó János

Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking 902

Cosovan Attila, Csordás Tamás, Horváth Daniella, Horváth Dóra, Mitev Ariel

MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben 938

Suzanne Bősze Irving, Deés Szilvia

A Facebook nyereményjátékok történelme 959

Pacsi Diána, Battay Máté, Komáromi Nándor

Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata 969

Kökény László, Kiss Kornélia

Az üzleti etika szerepe az MLM típusú vállalkozásoknál 980

Parádiová Mária, Józsa László

Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.