Válasszon nyelvet

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó (2021): A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra

Betöltés. Kérem, várjon.

Győri Luca Andrea – Iványi Tamás – Petruska Ildikó (2021): A kevesebb több? - A limitált kiadású termékek hatása a szimbolikus fogyasztásra. In: Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest. ISBN: 978-963-503-8 pp. 279–288.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.