Válasszon nyelvet

Kisfürjesi Nóra – Hofmeister-Tóth Ágnes – Debreceni János (2022): Hozzáférés alapú fogyasztás penetrációja tinédzserek körében Magyarországon

Betöltés. Kérem, várjon.

Kisfürjesi Nóra – Hofmeister-Tóth Ágnes – Debreceni János (2022): Hozzáférés alapú fogyasztás penetrációja tinédzserek körében Magyarországon. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 83–92.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989