Válasszon nyelvet

Dr. Totth Gedeon – Hledik Erika – Dr. Fodor Mónika (2010): Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében

Betöltés. Kérem, várjon.

Dr. Totth Gedeon – Hledik Erika – Dr. Fodor Mónika (2010): Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében. In: Dr. Csépe Andrea (szerk.): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4 pp. 213–221.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989