Válasszon nyelvet

Kun András István – Kontor Enikő – Kiss Marietta (2022): A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein

Betöltés. Kérem, várjon.

Kun András István – Kontor Enikő – Kiss Marietta (2022): A Dunning–Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 154–157.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989