Válasszon nyelvet

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Skare Vatroslav (2022): Tengerparti és hegyvidéki nyaralások iránti implicit és explicit preferenciák vizsgálata

Betöltés. Kérem, várjon.

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Skare Vatroslav (2022): Tengerparti és hegyvidéki nyaralások iránti implicit és explicit preferenciák vizsgálata. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 234–234.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989