Válasszon nyelvet

Kiss Marietta – Kontor Enikő – Kun András István (2022): Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei

Betöltés. Kérem, várjon.

Kiss Marietta – Kontor Enikő – Kun András István (2022): Abszolút és relatív organikuscímke-hatás csokoládék esetén: egy kísérlet eredményei. In: Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.): Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai. Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet: Miskolc. ISBN: 978-963-358-276-3 pp. 246–247.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989