Dinya László (2024): Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán
Betöltés. Kérem, várjon.
Dinya László (2024): Társadalmi marketing kihívások a fenntartható fejlődési célok elérése kapcsán. In: Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 pp. 19–26. DOI:10.62561/EMOK-2024-01
DOI azonosító
https://doi.org/10.62561/EMOK-2024-01
Szerzők
- Dinya László. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.
Absztrakt
A fenntartható fejlődési célok megvalósítása létkérdés az emberiség számára, de ehhez képest jelentős késésben vagyunk. Az előző évtizedben a fenntartható fejlődés szerteágazó területén ennek okait is kutattuk, különös tekintettel a társadalmi marketing lehetséges támogató szerepére ennek a késének a ledolgozásában. Ezúttal eddigi hazai és nemzetközi kutatási projektekben is szerzett tapasztalatainkat próbáltuk rendszerezni, és ennek kapcsán rámutatni, hogy a társadalmi marketing bevonása mely célcsoportoknál, milyen formában lehetne segítségünkre, hogy ezt a megrekedni látszó folyamatot felgyorsíthassuk.
társadalmi marketing fenntartható fejlődés SDG-k szinergiája
Abstract
Social marketing challenges in relation to achieving sustainable development goals
The realization of the sustainable development goals is a matter of existence for humanity, but we are significantly behind schedule. In the previous decade, we also researched the reasons for this in the diverse field of sustainable development, with particular regard to the possible supporting role of social marketing in working through this problem. This time, we tried to systematize our experiences gained in domestic and international research projects so far, and in this connection, to point out which target groups and in what form the involvement of social marketing could help us, in order to speed up this seemingly stalled process.
social marketing sustainable development synergies of SDG-s
Nyelv
magyar
Befoglaló mű adatai
Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.) (2024): A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-626-318-8 DOI:10.62561/EMOK-2024