Válasszon nyelvet

Rekettye Gábor (2002): A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása

Betöltés. Kérem, várjon.

Rekettye Gábor (2002): A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása. In: Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9 pp. 95–105.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989