Válasszon nyelvet

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László (2011): Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata

Betöltés. Kérem, várjon.

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László (2011): Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata. In: Fojtik János (szerk.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3 pp. 69–76.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989