Válasszon nyelvet

Agárdi Irma (2011): Haptikus érzékelés iránti preferencia és internethasználat hatása az online vásárlásra

Betöltés. Kérem, várjon.

Agárdi Irma (2011): Haptikus érzékelés iránti preferencia és internethasználat hatása az online vásárlásra. In: Fojtik János (szerk.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3 pp. 377–384.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989