Válasszon nyelvet

Neumann-Bódi Edit – Simon Judit (2011): Hatékonyabb vevőérték–menedzsment környezettudatosabb marketing? A vevőérték menedzsment hatása a marketing eszközök alkalmazására

Betöltés. Kérem, várjon.

Neumann-Bódi Edit – Simon Judit (2011): Hatékonyabb vevőérték–menedzsment környezettudatosabb marketing? - A vevőérték menedzsment hatása a marketing eszközök alkalmazására. In: Fojtik János (szerk.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3 pp. 569–578.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989