Válasszon nyelvet

Horváth Dóra – Mitev Ariel (2011): Megválaszolhatatlan kérdések - Metaforák szerepe a fogyasztói tartalom generálásában

Betöltés. Kérem, várjon.

Horváth Dóra – Mitev Ariel (2011): Megválaszolhatatlan kérdések - Metaforák szerepe a fogyasztói tartalom generálásában. In: Fojtik János (szerk.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3 pp. 853–862.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989