Válasszon nyelvet

Hámornik Balázs Péter – Dr. Hlédik Erika – Józsa Eszter – Lógó Emma (2013): Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása szemkamerás vizsgálattal

Betöltés. Kérem, várjon.

Hámornik Balázs Péter – Dr. Hlédik Erika – Józsa Eszter – Lógó Emma (2013): Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása szemkamerás vizsgálattal. In: Dr. Király Éva (szerk.): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9 pp. 92–105.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989