Válasszon nyelvet

Dr. Hlédik Erika – Dr. Horváth Csilla (2015): Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén

Betöltés. Kérem, várjon.

Dr. Hlédik Erika – Dr. Horváth Csilla (2015): Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén. In: Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1 pp. 285–294.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989