Válasszon nyelvet

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva (2015): Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei

Betöltés. Kérem, várjon.

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva (2015): Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei. In: Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1 pp. 473–483.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989