Dabasi-Halász Zsuzsanna, Molnár László, Gulyásné Kerekes Rita, Molnárné Konyha Csilla (2016): Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében
Betöltés. Kérem, várjon.
Dabasi-Halász Zsuzsanna, Molnár László, Gulyásné Kerekes Rita, Molnárné Konyha Csilla (2016): Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében. In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 168–177.