Válasszon nyelvet

Putzer Petra (2016): A hazai vállalatok CSR motívumai és lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozás

Betöltés. Kérem, várjon.

Putzer Petra (2016): A hazai vállalatok CSR motívumai és lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozás. In: Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 201–211.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989