Válasszon nyelvet

Agárdi Irma (2018): A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező

Betöltés. Kérem, várjon.

Agárdi Irma (2018): A digitalizáció, mint a kiskereskedelmi tevékenységét integráló tényező. In: Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2 pp. 588–601.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989