Válasszon nyelvet

Kovács Annamária – Dr. Komáromi Nándor (2005): A „means end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - Élelmiszermarketing példákon

Betöltés. Kérem, várjon.

Kovács Annamária – Dr. Komáromi Nándor (2005): A „means end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - Élelmiszermarketing példákon. In: Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3 pp. 323–332.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989