Válasszon nyelvet

Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit (2019): Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására

Betöltés. Kérem, várjon.

Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit (2019): Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására. In: Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 636–626.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989