Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás

Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1

Egy budapesti múzeum az élményvágyó kulturális turista szemében

Ásványi Katalin, Jászberényi Melinda, Bodnár Dorottya

Családbarát szállodák a családok szemével

Ásványi Katalin, Markos-Kujbus Éva

Narancsborok pozícionálása a gasztronómiában

Bene Zsuzsanna, Piskóti István

A hazai borfogyasztói szegmensek 2016-ban

Harsányi Dávid, Hlédik Erika

A fiatalok pálinkafogyasztási szokásai

Totth Gedeon, Kovács Ildikó, Mezőné Oravecz Titanilla Éva, Zarándné Vámosi Kornélia

A vasárnapi zárva tartás befolyása a háztartások fogyasztására

Kenesei Zsófia, Neulinger Ágnes, Keresztély Tibor

Horvátország – Balkán vagy Európa?

Gerdesics Viktória, Orosdy Béla

Első az egyenlők között: Elsőbbségi hatás az elektronikus kommenteknél

Mitev Ariel, Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Horváth Dóra

A közösségi média hatása a fiatalok táplálkozási szokásaira

Pető Dalma, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

Kína és az online gazdaság

Simay Attila Endre

Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon

Hetesi Erzsébet, Kazár Klára, Révész Balázs

Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban

Vilmányi Márton, Tarjányi Margit

Az Y generáció jellemzése evési magatartás alapján a TFEQ segítségével

Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika, Ercsey Ida

Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában

Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté, Liska Fanny

Oktatás oktatók nélkül

Mitev Ariel, Kasza, Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Hallgatói klaszterek a EDUCATIO-modell alapján

Molnár László, Molnárné Konyha Csilla, Gulyásné Kerekes Rita

Tervezői szerepek marketing perspektívából

Horváth Dóra, Bauer András, Mitev Ariel

Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.) (2017): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1