Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
– Magyar nyelvű folyóiratcikk,
– Idegen nyelvű folyóiratcikk.
Összesen 18 publikációra érkezett javaslat: 2 publikációra a szakkönyv/szakkönyvben megjelent tanulmány kategóriában, 6 magyar nyelvű és 10 angol nyelvű szakcikkre.
A nemzetközi szakcikk kategória díjazottja:
Somosi, A., Stiassny, A., Kolos, K., & Warlop, L. (2021). Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications. International Journal of Research in Marketing, 38(4), 915-934. https://doi.org/10.1016/j.ijresmar.2021.03.003
A magyar nyelvű szakcikk kategória díjazottja:
Agárdi, I., & Alt M. A. (2021). A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása.
Statisztikai Szemle, 99(11), 1049-1079. https://doi.org/10.20311/stat2021.11.hu1049
A szakkönyv kategória díjazottja:
Törőcsik M., & Szűcs, K. (2021). Fogyasztói magatartás: Mintázatok, trendek, alkalmazkodás. Budapest: Akadémiai Kiadó. ISBN: 978 963 454 634 4
Gratulálunk a díjazottaknak!
Köszönjük a javaslatokat tevő kollégák és a javaslatokat értékelő munkabizottság tagjainak a munkáját.