Válasszon nyelvet

2023. október 6-án került megrendezése az „MI-kihívások a média kommunikáció és információs iparágakban” című workshop online formában. A workshop keynote-ja Dr. Fehér Katalin, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem habilitált docense, a transzatlanti Horizon Europe NGI program professzora, Fulbright Alumna, az ECREA Mediatization alelnöke, az AI Media Research alapítója, a Magyar Tudományos Akadémia Bolyai posztdoktora, a Masaryk Egyetem vendégprofesszora és a University of Southern California MASTS tagja volt.

Katalin előadásában kitért a technológiai kihívásokra, a generatív mesterséges intelligenciára, az info-kommunikációs, valamint az ahhoz kapcsolódó iparági és társadalmi kihívásokra. 

Ezt követően Katalin moderálása mellett került sor a szakmai bemutatkozásokra és a kerekasztal beszélgetésre:

Dr. Falyuna Nóra, NKE TTK vezetője és MTA Bolyai ösztöndíjas kutató beszélt a dezinformáció és a deepfake problematikájáról.

Huszics György, az Adatvezérelt Marketing Szövetség elnöke, illetve a marketingeszközök karbonmonitorozásával és -csökkentésével foglalkozó Carbon.Crane vezetője a digitális karbon-lábnyom és az etika kérdéseit taglalta.

Lázár Viktor, a Brickz Technologies analitikai cég és az ebből kiváló AI-jal és pszichológiával felvértezett Segmenthee startup alapítója és vezetője felhívta a figyelmet az új ipari forradalomra és a generatív MI átható szerepére.

Papp László, programozó matematikus, az i-Tango Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, valamint a Gartner magyarországi és bulgáriai képviseletének vezetője ismertette gondolatait az MI-ről, az alkalmazott technológiákról és a Gartner aktuális kutatásairól.

Dr. Ságvári Bence, a Társadalomtudományi Kutatóközpont (TK) tudományos főmunkatársa, jelenleg Bloomingtonban az Indiana University oktatója osztotta meg felvezető gondolatait az MI-ről, elsősorban a munkaerő-piac kihívásait és a digitális készségek gyors változásait emelte ki a technológia vonatkozásában.

A panelbeszélgetés résztvevői három nagy téma köré összpontosítva mondták el szakmai álláspontjukat: (1) szakterületük legnagyobb kihívásai, (2) előnyök és kockázatok a társadalomban, (3) a jövő fogyasztója, szolgáltatója. 

Reméljük, hogy a résztvevők hasznosnak és érdekesnek találták a workshopot, és hamarosan találkozunk a következő EMOK-eseményen! 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.