Válasszon nyelvet

Új szakkönyv: "Pricing for Strategic Managers" - Az árpolitika elméleti és gyakorlati alapjai 
 
Az elmúlt hetekben jelent meg a Springer Nature svájci kiadó angliai divíziójánál, a Palgrave Macmillannál Rekettye Gábor, Jonathan Liu és Danyi Pál új könyve.
 
A könyv az árpolitika elméletét és gyakorlatát egyesítve, aktuális témákra fókuszál. A COVID-19 járvány, a világméretű infláció és a regionális konfliktusok jelentősen felértékelték az árképzés szerepét a vállalati stratégiában. Ezzel párhuzamosan a digitalizáció és a mesterséges intelligencia technológiai fejlődése új lehetőségeket és kihívásokat is teremt az árak meghatározásában.
 
A szakkönyv modern, releváns és gyakorlati példákon keresztül mutatja be az árpolitikai döntéseket. Az elméleti alapok mellett tippek és praktikák is segítik a menedzsereket e területen az ismeretek elmélyítésében.
 
A könyv elérhető a következő linken: https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-90526-1 
 
Különösen az árpolitikát és a vállalati és marketingstratégiát tárgyaló kurzusoknál és természetesen a vállalati menedzsereket képző rövidtávú programoknál lesz nagyon hasznos.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-1-41
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.