Örömmel tájékoztatjuk az EMOK 2023 konferencia tanulmányainak szerzőit, hogy a tanulmánykötet publikálásra került.
2024. október 11-12-én Győrben kerül megrendezésre a nemzetközi Kautz Konferencia, melyre szeretettel várnak a szervezők minden oktató kollégát és doktoranduszt. A konferencia közgazdasági témájú, erőteljes menedzsment fókusszal; várhatóan legalább egy marketing szekcióval.
Idén már harmadik alkalommal szervezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem Omnichannel Kutatócsoportja az Omnichannel Napot, melynek során az akadémiai és a vállalati szféra is beszámol arról, hogy milyen gondolatai, kutatási eredményei vannak az omnichannel témakör kapcsán. A workshop nyelve angol, és hibrid módon kerül lebonyolításra. Idén a helyszín újra Pécs, az időpont: 2024. június 6. Jelentkezési határidő: 2024. május 31.
Tisztelettel meghívjuk az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság tagjait, a köztestületi tagokat és minden a téma iránt érdeklődő szakembert a Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság rendezvényére.
Időpont: 2024. június 12. (szerda) 11 óra
Téma: „A marketing szerepe a „helyek” – a települések, városok, térségek, régiók - társadalmilag fenntartható fejlődésében?
Május első keddjén ismét egy szakmai délelőttre hívunk titeket, amelynek fókuszában ezúttal a hazai influencer piac áll. Az a piac, amelynek költéseire és méreteire egyre többen kíváncsiak, és amelynek nagyságát az IAB Adex és az Influencer Munkacsoportja több hónapos munkájának eredményeként most először sikerült megbecsülnie.
A marketingtudomány és a marketing doktori képzés „Merre tovább?” kérdései
MTA GTB Marketingtudományi Albizottság és az EMOK közös konferenciája
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2023-ban megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottsághoz nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk.
Az IAB Hungary az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával hatodik alkalommal is meghirdeti Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről címmel kiírt pályázatát. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett alap- vagy mesterszakos dolgozattal lehet, amelyet 2023. augusztus 1. és 2024. július 31. között védett meg a szerzője.
Szeretnénk megkérni minden EMOK tagot, hogy frissítse elérhetőségi és szakmai adatait az EMOK adatbázisában, illetve nyilatkozzon azok Egyesülettel történő adatmegosztási lehetőségekről. Kérjük, töltsétek ki az itt elérhető kérdőívet. Az adatok megadása pusztán néhány percet vesz majd igénybe és nagyon fontos annak érdekében, hogy naprakész nyilvántartással rendelkezzünk az EMOK tagokról. Rendkívül hálásak lennénk, ha mindenki megadná adatait és köszönjük előre is az erre fordított időt és energiát!
2024-ben Pécs látja vendégül a marketingoktatás és -kutatás hazai és nemzetközi képviselőit a EMOK Konferencián. A részletes információk immár megtalálhatók a konferencia honlapján, ami ide kattintva érhető el. Az EMOK XXX. Nemzetközi Konferencia időpontja 2024. augusztus 26-28., amihez az alábbi fontos határidők kapcsolódnak: