Special Issue on:
Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift
Special Issue on:
Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift
Welcome to the 16th Fall Conference of the European Marketing Academy scheduled on September 17-19, 2025, in İstanbul Bilgi University, Istanbul, Turkey.
This year’s conference theme is “The transformative role of marketing in an AI-driven world.”
Az év első EMOK rendezvényeként 2025. január 31.-én kerül megrendezésre a már hagyományosnak tekinthető Kutatás- és oktatásmódszertani, valamint PhD workshop, melynek a Budapesti Corvinus Egyetem adott otthont. Az egész napos rendezvény délelőtti kutatásmódszertani előadásai különböző aspektusokból vizsgálták, hogy mit tudtunk meg a mesterséges intelligenciáról az elmúlt időszakban, illetve, hogy hova tartunk. Dr. Iványi Tamás (BME) felvezető előadásában betekintést nyerhettünk a MI fekete dobozába, Huszár Sándor (SZTE) pedig a MI kutatási folyamatokat támogató lehetőségeit ismertette. Dr.
...2025. január 31-én került megrendezésre az EMOK közösség PhD hallgatói számára szervezett Kutatói Fórum az EMOK Oktatás- és Kutatásmódszertani workshopjának keretében, amely ismét kiváló lehetőséget biztosított a fiatal marketingkutatók számára, hogy bemutassák munkájukat, szakmai visszajelzést kapjanak, és új tudományos együttműködéseket alakítsanak ki.
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara 2025. június 18-20-án nemzetközi konferenciát rendez „Green and digital transition” címmel.
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Társadalomtudományi Kar Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszéke és a Zöld gazdaság és gazdaságetika kutatócsoportja megszervezi a Zöldülő gazdaság: lehetőségek és kihívások című interdiszciplináris konferenciát.
A társadalomtudományi, a közgazdaságtani és a gazdálkodástudományi kutatásokban, ezen belül is hangsúlyosan a marketingkutatásban jelentős szerepe van az adatok kvantitatív jellegű elemzésének. A felhasznált adatok gyakran primer megkérdezéses kutatásokból származnak.
Idén immár 15. alkalommal rendezik meg az Agrármarketing és- médianapot. A rendezvény célja, hogy az agrárium számára elhozza a legújabb marketing és média trendeket, melyekkel új nézőpontokat mutatnak be.
Az idei évben először szervezett Business Brunch-ot a Piackutatók Magyarországi Szövetsége, melyre ezúttal az EMOK elnöksége is meghívást kapott. Az esemény kiváló alkalmat biztosított a már meglévő együttműködés szorosabbra fűzésére, arra, hogy a két szervezet további együttműködési lehetőségeket találjon, ennek keretében több jövőbeni kapcsolódási pont is felvázolásra került. A délelőtt során Simon Judit professzor asszony mutatta be és dedikálta szerzőtársaival frissen megjelent Kvantitatív elemzési módszerek – SPSS használata a kutatási gyakorlatban könyvét, melynek hivatalos
...Február 6-án tartja az IAB Hungary a videós hirdetések témája köré épülő IAB Cafét, ahol idén is kiosztják az Év videós hirdetése díjat. A szakmai délelőttön egy friss kutatás segítségével térképezik fel a hazai videós és streaming piacot.