A Vezetéstudomány című folyóirat két tematikus számba várja a marketing témában születő tanulmányokat.
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért 2021. augusztus 25-én 16.00-kor tartotta rendkívüli, tisztújító közgyűlését, amelyen 37 egyesületi tag vett részt Budapesten. A jelölést követően a közgyűlésen jelenlévők választották meg az új elnökséget. Szeptember 1-től az elkövetkező három éves időszakban az EMOK elnöke Dr. Szűcs Krisztián, alelnöke Dr. Mitev Ariel, az elnökségi tagok pedig Dr. Bíró-Szigeti Szilvia, Dr. Keszey Tamara, Dr. Kiss Marietta, Dr. Nagy Ákos és Dr. Prónay Szabolcs lesznek.
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVII. Konferenciájának házigazdája 2021-ben a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézete volt. A konferencia idén nemzetközivé vált, a három plenáris előadást nemzetközileg elismert külföldi előadók tartották, olyan aktuális és izgalmas témáról, mint a márkaaktivizmus (Peeter Verlegh, Vrije Universiteit Amsterdam), az influenszermarketing helyzete a poszt-COVID időszakban (Vatroslav Škare, University of Zagreb), valamint az individuális szint szerepe a design- és marketinggondolkodásban (Tore Kristensen – Gorm Gabrielsen, Copenhagen
...Idén is várjuk a hazai, határon túli és akár távolabbi marketingműhelyek jelentkezését a 2022. évi EMOK nemzetközi konferencia szervezésére.
Ismét elstartolt az IAB Legjobb Szakdolgozat verseny újabb pályázata. Bővebben
Az idei pályázat 2021. november végéig nyitott, addig várják a jelentkezőket. A nyertesek és oktatóik pénzjutalomban részesülnek! Részletek és a pályázat jelentkezési helye: iab.hu/legjobb-szakdolgozat/.
A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2020/21 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.
A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.
NEMZETKÖZI KONFERENCIA
Poszttraumás marketing: virtualitás és realitás
Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Intézet
2021. augusztus 23-25.
A XXVII. EMOK Konferenciának a Budapesti Corvinus Egyetem ad virtuális otthont. A konferenciasorozat elsődleges célja az, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő kollégák ismertessék egymással gondolataikat, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket. A konferencia történetében először a konferencia nemzetközi lesz, angol nyelvű plenáris előadások mellett angol és magyar nyelvű szekciók kerülnek meghirdetésre. Idén szeretnénk még nagyobb teret biztosítani az utóbbi években egyre
...Gyűjteményünkben az Elsevier, a Taylor&Francis, a Sage, az MDPI, az Emerald, a Springer és a Wiley kiadó különszámaiba történő publikálási lehetőségekből szemezgettünk.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara alapításának 50 éves évfordulója alkalmából tudományos konferenciát rendez Változás, Újratervezés és Fejlődés címmel. A konferenciához kapcsolódóan rendezzük meg idén a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumot 2020. november 5-én, amire magyar és angol nyelvű előadásokat várunk az alábbi témakörökben.
- Változások a fogyasztási mintázatokban
- Változások a fogyasztás társadalmi megítélésében
- Változások a fogyasztás megítélésében az egyes tudományterületeken
- Változások a turisztikai fogyasztás megítélésében