A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megrendezésre a fogyasztásról szóló kutatások számbavételét és a tudományágak közötti párbeszéd fokozását célzó szimpózium.
A European Marketing Academy regionális konferenciáját 2007 óta szervezik meg, melyet idén Bécsben a Wiener Universität és a Wirtschaftsuniversität Wien együttműködésében rendeztek meg szeptember 16-18. között. A programnak a 2013 őszén átadott csodaszép WU Campus adott otthont, így az izgalmas marketingproblémák és kutatási koncepciók mellett a modern építészet eredményeit és a színes, modern szemináriumi termek hangulatát is megcsodálhattuk a program során.
„NYÍLT INNOVÁCIÓ ÉS KÖZÖS ÉRTÉKALKOTÁS A FOGYASZTÓKKAL – KOMPLEX EGÉSZSÉGÉRTELMEZÉS AZ ÉLELMISZER-GAZDASÁGBAN”
Szervező: Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet és a Magyar Tudományos Akadémia, Debreceni Akadémiai Bizottság
A RENDEZVÉNY HELYSZÍNE: Debrecen, Kölcsey Központ
Mottó:
„A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.” (Mark Elliot Zuckerberg)
2015.09.26-án rendezték meg a Kutatók éjszakáját, amely 2015-ben 10. évfordulóját ünnepelte. Az érdeklődők országszerte számos helyszínen és eseményen részt vehettek, amelyek között már kifejezetten marketinghez kötődő programok is megjelentek.
A Magyar Marketing Szövetség idén is meghirdeti az Országos KKV Marketing Díjat. A szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet az egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, előtérbe helyezzék a szakmailag helyes gyakorlati példákat, és segítsék a tapasztalatcserét a KKV szektor szereplői között.
A Magyar Marketing Szövetség 2015. november 12-én rendezi meg a 26. Országos Marketing Konferenciát, amely a marketing hősöket inspiráló előadásokkal várja az érdeklődőket. Az MMSZ a felsőoktatásban dolgozók számára kedvezményes részvételi lehetőséget hirdetett meg.
A Marketing Oktatók Klubja, egyesületünk előd szervezete a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működött sikerrel hosszú éveken át. Ennek a kapcsolatnak köszönhetően az idei, 26. Országos Marketing Konferencián, 2015. november 12-én a felsőoktatásban dolgozó oktató kollégák számára speciális kedvezményes részvételi díjat biztosít a
...Az EMOK logó-tervezési pályázatot ír ki, az egyesületet képviselő logó megtervezésére. A pályázatra elsősorban olyan BA vagy MA képzésben részt vevő egyetemisták jelentkezését várjuk, akik tanulmányaikat design vagy tervezőgrafika területen végzik, de a verseny nyitott bárki előtt, aki felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatója. A verseny lehetőséget ad a legjobbaknak, hogy megismertessék nevüket a munkaerőpiacon, hiszen a legjobb eredményt elért hallgatók nevét közzétesszük az Egyesület honlapján, az első helyezettnek szakmai ajánlólevelet adunk ki, illetve munkáját és munkásságát
...A MOK (Marketing Oktatók Klubja) tagjai az elmúlt évben elhatározták, hogy együttműködésüket új szervezeti formában, egyesületként folytatják. A 20. MOK-kal lezárult egy korszak, és - egy éves kemény elnökségi munka után - megrendezésre került az 1. EMOK konferencia. Jelen beszámoló ennek a márka újra-pozicionálásnak az első lépéseit foglalja össze – a szokásos konferencia beszámolóknál egy kicsit könnyedebb formában:
A Miskolci Egyetem Marketing Intézete a pécsi, szegedi, győri, debreceni és budapesti partnertanszékek együttműködésével, számos szakmai szervezet támogatásával a napokban keresi meg a városok polgármestereit, s teszi közzé versenyfelhívását. Az egyetemisták a márkaépítésre, a hogyan pozícionáljuk, hogyan tegyük egyedivé, vonzóvá városunkat a célcsoportjaink szemében kérdésre keresik a választ, s prezentálják majd a marketing megoldásokat a feladatot adó városok számára.
A Kreatív Csoport a korábbi évekhez hasonlóan idén is meghirdeti a Prizma Kreatív PR Díjat. A kiírásban 12 kategóriában indulhatnak a pályázók, a témák között szerepet a self-branding, CSR megoldások, kríziskommunikáció, reputációmenedzsment és issue-menedzsment is. A pályázatban 2014. szeptember 1. és 2015. augusztus 31. között Magyarországon futó pr-projektek, illetve pr-aktivitások és – megoldások nevezését várják a szervezők.