A munkabizottság életében hagyománnyá vált egynapos workshop számára a komáromi Selye János Egyetem biztosította a helyszínt 2017. május 18-án, ahol a felsoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az első alkalommal határon túli helyszínen megrendezett workshopra öt intézményből (Miskolci Egyetem, Pannon Egyetem, Selye János Egyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem) érkeztek a résztvevők.
A rendezvényen nem csak a nagy kutatási tapasztalattal rendelkező egyetemi tanárok és docensek, hanem a fiatalabb kutatók is bemutathatták kutatási eredményeiket, terveiket. A doktoranduszok számára ez nagy lehetőséget jelent a szakmai fejlődésre és kapcsolatok építésére, valamint a munkabizottság számára is fontos üzenettel bír: a nonbusiness tématerületet a fiatalok is fontosnak tartják és e tekintetben lehet számítani az „utánpótlásra”.
A workshopon tartott előadások az alábbi tématerületeket érintették:
- nonbusiness innováció
- sportmarketing és szponzoráció
- étkezési szokások
- véradási hajlandóság
- beiskolázás a felsőoktatásban
A workshopon elhangzott előadások összefoglalói megtekinthetők itt:
Dr. Dinya László, SZTE: Nonprofit marketing kihívások az innovációs gazdaságban
Dr. Révész Balász, SZTE: Nemzetközi hallgatók helyi értéke
Dr. Ercsey Ida SZE: A kulturális piac klaszterei: értékmaximálók vagy funkcionalisták?
Dr. Veres Zoltán- Hargitai Dávid, PE: Stakeholder preferenciák a hazai atlétikai sportban
Dr. Piskóti István, ME: Desztináció-márka empirikus modellje - elemzési, tervezési keretek a marketing új szemléleti megközelítéseiben
Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn, SZE: Evési magatartás - mérések és eredmények