Megjelent Putzer Petra, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának és Józsa László, a veszprémi Pannon Egyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a révkomáromi Selye János Egyetem professzorának új könyve, A marketinghatékonyság mérése – Hogyan mérjük a marketinget? címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű hiánypótlónak tekinthető a témakörben, így kiválóan alkalmazható a marketingszámítások oktatása során.
Újabb mérföldkőhöz érkezett a BCE "Marketing Oktatás a Fenntarthatóságért" kutató csoportjának szervezésében létrejött országos kutatási együttműködés. A kezdeményezésben részt vevő hét hazai és egy francia egyetem kollégái arra vállalkoztak, hogy az oktatói tevékenységük hatásának mérése, valamint a fenntarthatóság oktatásában alkalmazott módszerek tervezése és megvalósítása kapcsán osszák meg tapasztalataikat.
A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2021/22 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.
A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.
Megjelent Gonda Tibor, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának új könyve, Alternatív Turizmus címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű egyrészt a szakemberek számára jelent értékes ismeretanyagokat, másrészt az oktatásban is kiválóan hasznosítható.
Az IAB június 15-én influencer témában rendezvényt szervez. Az esemény nyitott lesz, ami azt jelenti, hogy IAB tagoknak ingyenes, nem IAB tagoknak pedig 10 ezer ft a részvételi díj. Az IAB szeretné az EMOK tagjait is meghívni, s a szervezet érdeklődő tagjainak 50% kedvezményt adnak a részvételi díjból.
2022. május 23-án a Magyar Tudományos Akadémia B2B Marketing Munkabizottsága tudományos workshopot tartott a BME GTK Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék és a Budapesti Corvinus Egyetemen működő Magyarországi IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) Kutatóközpont szervezésében a Műegyetemen "Competitiveness and Internationalization: Theoretical background and contemporary challenges " címmel.
Az MTA Gazdálkodástudományi Albizottság B2B Munkabizottsága május 23-án 12:45-16:15 között a BME-n workshopot rendez "Competitiveness and Internationalization: Theoretical background and contemporary challenges" címmel, amelyen a vitaindító előadást Naresh K. Malhotra fogja tartani "The Globalization of Business and Markets: Entry Mode Strategies" címmel.
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz.
2022. május 13-án pénteken a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopot szervez, amelyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat. Az esemény hibrid formában a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.