Válasszon nyelvet

A BGE a napokban összes tanszékvezetői pozíciójára nyílt pályázatot írt ki. Meghirdetésre került többek között a Marketing Tanszék tanszékvezetői pozíciója is, melyre 2022.04.30-ig lehet pályázni. A munkaviszony kezdete: 2022.07.01.

Elindult a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport által meghirdetett közös kutatás.

A 7. Városmarketing verseny 2022.02.25-én került megrendezésre Miskolcon. Ezt 4 regionális döntő előzte meg Budapesten, Pécsett, Miskolcon és Szegeden, ahonnan 3-3 csapat juthatott az országos fordulóba.

Decemberben arra kértük az EMOK tagságát, hogy osszák meg velünk gondolataikat az EMOK különböző tevékenységi területei kapcsán az egyesület szolgáltatásainak fejlesztése céljából. Az alábbiakban a megkérdezés legfontosabb eredményeiről számolunk be.

2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.

Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.

2022 első EMOK-rendezvényeként január 20-án került megrendezésre a szokásos Kutatásmódszertani Workshop, a tavalyi workshophoz hasonlóan ezúttal is online platformon. A több mint 30 résztvevő a workshop keretében betekintést nyerhetett a kiemelkedő nemzetközi kutatások, publikációk sikertényezőibe, kétféle aspektusból is.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/ Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport a marketing képzésekhez kapcsolódóan vizsgálja a – tantermen kívüli és belüli – oktatási programok befolyását a marketing képzésben tanuló hallgatók fenntarthatósággal kapcsolatos gondolkodására és cselekvéseire.  

A PTE Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete számára különleges volt a november vége, mivel három különböző könyvmegjelenés is kapcsolódik az intézet egyes munkatársainak nevéhez. A kiadott művek egyrészt szakemberek számára jelentenek értékes ismeretanyagokat, másrész az oktatásban is kiválóan hasznosíthatók.

Az Országos Tudományos Diákköri Tanács (OTDT) minden alkalommal az országos konferencia záróeseményeként ünnepi ülést tart. Ennek keretében a tudományos tevékenység legkiemelkedőbb oktatóit és diákjait díjazzák. Idén a Közgazdaságtudományi szekcióban mind a 4 Mestertanár Aranyérem kitüntetésben EMOK-os kolléga részesült, Révész Balázs (SZTE GTK), az EMOK volt elnöke, Mitev Ariel (BCE), az EMOK jelenlegi alelnöke, Jenes Barbara (BCE) és Molnár László (ME).

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.