Csák János kultúráért és innovációért felelős miniszter javaslatára Novák Katalin köztársasági elnök 2022. szeptember elsejével egyetemi tanárrá nevezte ki Mitev Ariel Zoltánt (Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Kommunikációtudományi Intézet, Marketingmenedzsment Tanszék; EMOK Alelnök), kinevezését szeptember 14-én vette át a Sándor-palotában. Szívből gratulálunk!
Elindult az EMOK LinkedIn oldala is, ahol tagjaink azonnal értesülhetnek friss híreinkről. Minden marketing iránt érdeklődőt várunk követőink között!
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát, amelyen a digitális marketing és média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Jelen eseményünk egy igen aktuális kutatási területet fed le. Számos szervezet igyekszik minél jobban kiismerni a Z generációt, hiszen nagy létszámmal egyre jelentősebb fogyasztással rendelkező csoportról van szó. A workshop keretein belül négy előadást kínálunk, melyek eltérő szempontból közelítik meg a Z generációt.
Sajnálattal tudatjuk, hogy elhunyt Dr. Fojtik János címzetes docens, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának volt oktatója.
Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez
Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjakat hirdet.
Kedves Kolléga,
Szeretnélek felkérni egy kutatásban való részvételre, amelyben a résztvevők feladata mindössze annyi, hogy kijavítanak két, egyenként 5 oldal (~3000 karakter) terjedelmű dolgozatot a Marketing Alapok elsőéves (alapképzés) tantárgyból. (kb. 20 perc)