Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Pécs, 2019. november 14.
A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete 2019. november 14-én immár negyedik alkalommal rendezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét az EFOP-3.6.1-16-2016-00004 projekt keretében. A szimpózium kiemelt témaköre: Értékváltozások, kultúraváltások a fogyasztásban. A bevezető előadást Csepeli György szociálpszichológus, az MTA doktora tartja „Az értékek átértékelése” címmel.
2020. május 27-29.
Budapesti Corvinus Egyetem
Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.
A Teaching & Learning Special Interest Group versenyt hirdet a marketingoktatás Innovatív Kiválóságának elismerésére. A verseny a kiemelkedő oktatók számára kínál fórumot osztálytermi innovációik kollégákkal való megosztására.
Kedves Kollégák!
Immár hatodik alkalommal hirdetjük meg az „Együttműködve versenyezni! - ORSZÁGOS VÁROSMARKETING VERSENYT”.
A korábbi évekhez hasonlóan most is három fős egyetemista csapatokat keresünk, akik a verseny során szakmai témában dolgoznak, készítenek pályamunkát az adott város számára. Az ez évi szakmai feladat a
„Turisztikai Desztináció Marketing”
fejlesztési és marketing stratégiai, gyakorlati megoldások kidolgozása
a város sikeres, fenntartható turizmusrendszere érdekében
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának vendéglátója 2019-ben a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának Marketing Tanszéke volt. A „királynék városában”, az Európa Kulturális Fővárosa címet elnyert Veszprémben 93 résztvevő nyújtotta át egymásnak szimbolikusan a bölcsesség jogarát és osztotta meg a tudás almáját.