Válasszon nyelvet

Az Amerikai Marketing Szövetség által szervezett webináriumsorozat keretében számos érdekes és tudományos szempontból is hasznos témakör kerül feldolgozásra. A következő alkalom a nemzetközi márkák marketinggyakorlatát helyezi górcső alá a Globális digitális társalgás: Hogyan kezelik a nemzetközi márkák a vevői elkötelezettséget (The Global Digital Conversation: How international brands manage customer engagement) címmel.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a sikeresen lezajlott magyar nyelvű Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciák után nemzetközi, elsősorban közép-európai szereplőket is bevonva megszervezi a Nemzetközi Interdiszciplináris Fogyasztás Konferenciát (International Interdisciplinary Conference on Consumption).

2017. május 21-23 között Groningenben, Hollandiában kerül megrendezésre az EMAC 30. Doktorandusz Kollokviuma a The European Institute for Advanced Studies in Management (EIASM) és a European Marketing Academy (EMAC) közös szervezésében.

Az  Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent Bauer András és Kolos Krisztina (szerk) Márkamenedzsment című könyve, amelynek bemutatóját 2017. január 18-án szerdán délután 14:00-16:00 között  tartják a Budapesti Corvinus Egyetem 3005-ös termében.

Az Athens Institute for Education and Research (ATINER) idén 15. alkalommal szervezi meg éves marketing konferenciáját Athénban 2017. június 26-29 között. Az Intézet fő küldetése, hogy fórumot teremtsen a világ minden részéről Athénba érkező egyetemi oktatók és kutatók számára, amely során megvitathatják aktuális kutatási eredményeiket és a tudományterületük fejlődési lehetőségeit.

Az Emerald kiadó a következő publikációs lehetőségeket kínálja marketing témában 2016 utolsó és 2017 első negyedévében a European Journal of Marketing, a Journal of Product & Brand Management, a Qualitative Market Research és az International Marketing Review című folyóiratokban.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017 júniusában ismét konferenciát szervez Biennial International Conference on Business Market Management in Association with EMAC néven a Graz-i Egyetemen (Karl-Franzens-University of Graz), Ausztriában.

Az Európai Marketing Akadémia (EMAC) 2017-es konferenciája Hollandiában, Groningenben kerül megrendezésre, május 23-26 között.A konferencia témája: "Leaving Footprints". A "lábnyomok" igazolják, hogy merre jártunk, utat biztosítva a követők számára is. A konferencia célja, hogy helyet biztosítson az ilyen úttörő jellegű kutatásoknak, amelyek aztán a marketing gyakorlat mellett a döntéshozókra és a társadalom egészére hatással lehetnek.

A Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottságának Marketingtudományi Albizottsága 2016. december 5-én, a Magyar Tudományos Akadémia Székházában (1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.), a Képes-teremben tartja a A Marketingtudományi Disputa (Évkönyv) vitaülését. 

Prof. Miklós Sárváry, a Columbia University, Business School professzora “Agenda Chasing and Contests Among News Providers” címmel tartja meg angol nyelvű előadását BCE Marketing és Média Intézet és Gazdálkodástani Doktori Iskola szervezésében.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989