Válasszon nyelvet

Az IAB Hungary október 26-án 9 órától ismét egy szakmai délelőtt keretében mutatja be legfrissebb kutatását, ezúttal a hazai és nemzetközi mozgóképes tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálva. A szervezet Digitális Video Munkacsoportja által készített Total Video 2022. című felmérésre épülő rendezvényen a mozgóképes tartalom piacának szereplői és az aktuális trendek áttekintése mellett a szegmens eddigi legátfogóbb hazai piackutatásának eredményeit is közzéteszik.

Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, negyedik alkalommal hirdeti meg pályázatát, amelyen a digitális marketing és média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza. 

Jelen eseményünk egy igen aktuális kutatási területet fed le. Számos szervezet igyekszik minél jobban kiismerni a Z generációt, hiszen nagy létszámmal egyre jelentősebb fogyasztással rendelkező csoportról van szó. A workshop keretein belül négy előadást kínálunk, melyek eltérő szempontból közelítik meg a Z generációt.

Sajnálattal tudatjuk, hogy elhunyt Dr. Fojtik János címzetes docens, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának volt oktatója.

Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez

Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.

Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjakat hirdet.

Kedves Kolléga,

Szeretnélek felkérni egy kutatásban való részvételre, amelyben a résztvevők feladata mindössze annyi, hogy kijavítanak két, egyenként 5 oldal (~3000 karakter) terjedelmű dolgozatot a Marketing Alapok elsőéves (alapképzés) tantárgyból. (kb. 20 perc)

Időpont: 2023. május 23-26.

Szervező: University of Southern Denmark

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre Odense városában kerül sor a University of Southern Denmark (SDU) szervezésében, 2023. május 23-26. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

2022 újabb kihívásokat hozott az ellátási láncok területén. Az értékláncok instabilitása révén a termelők keresik az alternatív értékesítési lehetőségeket. Emellett láthatóvá vált egy új társadalmi igény is, melynek eredményeként Európában a legnagyobbat fejlődő rövid lánccá a bevásárló közösségek, illetve a házhozszállítási módok váltak.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.