Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz.
2022. május 13-án pénteken a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopot szervez, amelyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat. Az esemény hibrid formában a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.
A BGE a napokban összes tanszékvezetői pozíciójára nyílt pályázatot írt ki. Meghirdetésre került többek között a Marketing Tanszék tanszékvezetői pozíciója is, melyre 2022.04.30-ig lehet pályázni. A munkaviszony kezdete: 2022.07.01.
Elindult a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport által meghirdetett közös kutatás.
A 7. Városmarketing verseny 2022.02.25-én került megrendezésre Miskolcon. Ezt 4 regionális döntő előzte meg Budapesten, Pécsett, Miskolcon és Szegeden, ahonnan 3-3 csapat juthatott az országos fordulóba.
Decemberben arra kértük az EMOK tagságát, hogy osszák meg velünk gondolataikat az EMOK különböző tevékenységi területei kapcsán az egyesület szolgáltatásainak fejlesztése céljából. Az alábbiakban a megkérdezés legfontosabb eredményeiről számolunk be.
2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.
Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.
2022 első EMOK-rendezvényeként január 20-án került megrendezésre a szokásos Kutatásmódszertani Workshop, a tavalyi workshophoz hasonlóan ezúttal is online platformon. A több mint 30 résztvevő a workshop keretében betekintést nyerhetett a kiemelkedő nemzetközi kutatások, publikációk sikertényezőibe, kétféle aspektusból is.