Válasszon nyelvet

Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára. Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.

Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye. A most harmadik alkalommal meghirdetett versenyre számos érdekes, színvonalas szakdolgozat érkezett be a szervezőkhöz.

2022. május 13-án pénteken a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopot szervez, amelyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat. Az esemény hibrid formában a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.

A BGE a napokban összes tanszékvezetői pozíciójára nyílt pályázatot írt ki. Meghirdetésre került többek között a Marketing Tanszék tanszékvezetői pozíciója is, melyre 2022.04.30-ig lehet pályázni. A munkaviszony kezdete: 2022.07.01.

Elindult a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport által meghirdetett közös kutatás.

A 7. Városmarketing verseny 2022.02.25-én került megrendezésre Miskolcon. Ezt 4 regionális döntő előzte meg Budapesten, Pécsett, Miskolcon és Szegeden, ahonnan 3-3 csapat juthatott az országos fordulóba.

Decemberben arra kértük az EMOK tagságát, hogy osszák meg velünk gondolataikat az EMOK különböző tevékenységi területei kapcsán az egyesület szolgáltatásainak fejlesztése céljából. Az alábbiakban a megkérdezés legfontosabb eredményeiről számolunk be.

2022. február 2-án, öt év elteltével ismét megrendezésre került az egynapos workshop, amelyen a felsőoktatási intézmények kutatói, oktatói, vitathatták meg a nonbusiness marketing aktuális kérdéseit. Az online formában, a Széchenyi István Egyetem technikai támogatásával lebonyolított workshopra nyolc intézményből (Budapesti Corvinus Egyetem, Budapesti Műszaki egyetem, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Pannon Egyetem, Pécsi Tudományegyetem, Széchenyi István Egyetem, Szegedi Tudományegyetem, Université de Rennes1) jelentkeztek előadással a résztvevők.

Várjuk a fenntarthatóság oktatásához kapcsolódó oktatók jelentkezését egy közös kutatásban való részvételre.

2022 első EMOK-rendezvényeként január 20-án került megrendezésre a szokásos Kutatásmódszertani Workshop, a tavalyi workshophoz hasonlóan ezúttal is online platformon. A több mint 30 résztvevő a workshop keretében betekintést nyerhetett a kiemelkedő nemzetközi kutatások, publikációk sikertényezőibe, kétféle aspektusból is.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.