Válasszon nyelvet

Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 75

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Bernschütz Mária

Az online vevő 210

Danó Györgyi

A mobilmarketing jelentősége 221

Mészáros Katalin

A marketing oktatásának jövője 258

Gyöngyösy Zoltán

Interaktivitás a felsőoktatásban 268

Szántó Szilvia, Harsányi Dávid

Egyetemi marketing 296

Konczosné Szombathelyi Márta

Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 312

Veres Zoltán, Málovics Éva, Hetesi Erzsébet, Lippai László, Mihály Nikolett

Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 343

Papp-Váry Árpád Ferenc

Innovációk Marketingje 364

Piskóti István

A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 397

László Éva, Kóródi Márta

Hatáselemzés a turizmusban 411

Palancsa Attila

Optimális erőforrás-tervezés 498

Kosztyán Zsolt Tibor

Projektmarketing 576

Takács László

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.