Válasszon nyelvet

Marketing hálózaton innen és túl

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 9

Horváth Dóra – Csordás Tamás – Mitev Ariel – Móricz Éva – Végh Zoltán – Szpisák Tamás

Marketing mesterszak hallgatói szemmel 36

Dr. Molnár László – Papp Adrienn – Dr. habil Piskóti István – Dr. Molnárné Konyha Csilla

A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 136

Dr. Totth Gedeon – Dr. Hlédik Erika – Zarándné Dr. Vámosi Kornélia

Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 177

Ercsey Ida – Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika

Emlék-háló-zat 201

Platz Petra

A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 247

Koren Zsolt – Petruska Ildikó

Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 346

Nagy Ágnes – Bíró-Szigeti Szilvia

A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban 366

Nagy Ákos András – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit

A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján 388

Fehér András – Prof. Dr. Szakály Zoltán

A múlt emléke – a jövő referenciája? 408

Platz Petra – Anyalaiová Júlia – Fonnyadt Anita

A Boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre 453

Bogáromi Eszter – Dr. Malota Erzsébet

Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei 473

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva

Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében 507

Pádár Katalin – Szalkai Zsuzsanna – Pataki Béla

Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 549

Seres Huszárik Erika – Józsa László

Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 558

Zsukk János Károly – Bíró-Szigeti Szilvia

A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 577

Gyulavári Tamás – Agárdi Irma – Bacsek Péter

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.