Válasszon nyelvet

Dr. Prónay Szabolcs – Dr. Hetesi Erzsébet (2014): A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái

Betöltés. Kérem, várjon.

Dr. Prónay Szabolcs – Dr. Hetesi Erzsébet (2014): A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái. In: Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3 pp. 61–71.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989