A hatékony marketing

Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing. EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában

Molnár László, Hajdú Noémi, Molnárné Konyha Csilla

Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban

Neulinger Ágnes, Bársony Fanni, Gjorevska Natasha, Lazányi Orsolya, Pataki György, Takács Sándor

A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései

Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika, Ercsey Ida

A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák

Csóka László, Törőcsik Mária

A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése

Veres Zoltán, Tarján Tamás, Hargitai Dávid Máté

Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye

Ásványi Katalin, Mitev Ariel, Jászberényi Melinda

A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra

Marton Zsuzsanna, Keller Krisztina, Birkner Zoltán

Beiskolázási Facebook kampány története

Hajdú Noémi, Molnár László, Molnárné Konyha Csilla

A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció

Hack-Handa József, Kocsis János Balázs

Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben

Tóth Zsuzsanna, Seres Huszárik Erika, Keller Veronika, Józsa László

Koncepciómarketing

Fehér Katalin

Az üzletválasztási döntések valósága

Németh Péter, Pál Eszter

Trónok harca. Sorozatnézésből utazási szándék

Mitev Ariel Zoltán, Irimiás Anna, Michalkó Gábor

Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján

Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika

Családok utazási preferenciái

Ásványi Katalin, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda

Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben

Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán

Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából

Horváth Daniella Dominika, Korcsmáros Enikő, Mitev Ariel Zoltán

Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben

Berki-Sule Margit, Hlédik Erika

A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében

Totth Gedeon, Zarándné Vámosi Kornélia, Mezőné Oravecz Titanilla

Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus

Töröcsik Mária, Pavluska Valéria, Csapó János

Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking

Cosovan Attila, Csordás Tamás, Horváth Daniella, Horváth Dóra, Mitev Ariel

MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben

Suzanne Bősze Irving, Deés Szilvia

A Facebook nyereményjátékok történelme

Pacsi Diána, Battay Máté, Komáromi Nándor

Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.) (2018): A hatékony marketing. EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2