Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Bernschütz Mária

Az online vevő

Danó Györgyi

A mobilmarketing jelentősége

Mészáros Katalin

Interaktivitás a felsőoktatásban

Szántó Szilvia, Harsányi Dávid

Egyetemi marketing

Konczosné Szombathelyi Márta

Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben

Veres Zoltán, Málovics Éva, Hetesi Erzsébet, Lippai László, Mihály Nikolett

Olimpia és imázsépítés: Torino 2006

Papp-Váry Árpád Ferenc

Innovációk Marketingje

Piskóti István

A márkák vonzereje, a vonzerő márkái

László Éva, Kóródi Márta

Optimális erőforrás-tervezés

Kosztyán Zsolt Tibor

Projektmarketing

Takács László

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3