Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 75

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Bernschütz Mária

Az online vevő 210

Danó Györgyi

A mobilmarketing jelentősége 221

Mészáros Katalin

A marketing oktatásának jövője 258

Gyöngyösy Zoltán

Interaktivitás a felsőoktatásban 268

Szántó Szilvia, Harsányi Dávid

Egyetemi marketing 296

Konczosné Szombathelyi Márta

Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 312

Veres Zoltán, Málovics Éva, Hetesi Erzsébet, Lippai László, Mihály Nikolett

Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 343

Papp-Váry Árpád Ferenc

Innovációk Marketingje 364

Piskóti István

A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 397

László Éva, Kóródi Márta

Hatáselemzés a turizmusban 411

Palancsa Attila

Optimális erőforrás-tervezés 498

Kosztyán Zsolt Tibor

Projektmarketing 576

Takács László

Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3