Válasszon nyelvet

„Új Marketing Világrend”

Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Közösség-irányított web használata a felsőoktatásban 41

Czeglédi Csilla – Mucsányi Áron

Méz fogyasztási szokások és a mézminőség fogyasztói megítélése az észak-alföldi régióban 193

Árvainé Ványi Georgina – Csapó Zsolt – Kárpáti László

Élelmiszeripari KKV-k és a réspiacok - Valódi alternatíva? 252

Polereczki Zsolt – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán

Pálinka attribútumok megítélése a fogyasztók körében 261

Hledik Erika – Dr. Totth Gedeon – Dr. Fodor Mónika

Milyen tényezők befolyásolják a fiatalok táplálkozását? 271

Böröndi-Fülöp Nikoletta – Szakály Zoltán

Bébiétel vásárlási és fogyasztási szokások Sándorfalván 295

Gál József – Németh Mária – Vincze-Lendvai Edina

Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban 358

Dr. Hofmeister Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban 429

Dr. Mandják Tibor – Piricz Noémi – Kővágó Györgyi

Érzelmi elkötelezettség és vevőhűség a B2B szektorban 518

Israel Boxer – Fojtik János – ifj. Rekettye Gábor

Kereskedelmi egységek vevőszolgálati tevékenységének vizsgálata 553

Dr. Komáromi Nándor – Reicher Regina Zsuzsánna – Melisek Eszter

Fogyasztási szerkezet-vizsgálat a győri egyetemistán körében 587

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Keller Veronika

Életstílus kutatás a dél-magyarországi régióban 660

Dr. Andics Jenő – Dr. Hetesi Erzsébet – Prónay Szabolcs – Vajda Beáta – Dr. habil. Veres Zoltán

A tudatos fogyasztás 687

Dudás Katalin

Az ifjúsági korszakváltástól a kapunyitási pánikig 789

Juhász Kitti – Kunsági Andrea

A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján 800

Konczosné Szombathelyi Márta – Budaházi Judit – Dusek Tamás – Kovácsné Tóth Ágnes – Zakariás Géza

Interpretatív fotóinterjú 902

Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel

A marketing oktatás és a vállalati élet kapcsolata 959

Tóth Zsófia – Zsótér Boglárka

Lehet jó a magyar? 1026

Németh Szilárd

Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.