„Új Marketing Világrend”

Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4

Élelmiszeripari KKV-k és a réspiacok. Valódi alternatíva?

Polereczki Zsolt, Szente Viktória, Szigeti Orsolya, Szakály Zoltán

Pálinka attribútumok megítélése a fogyasztók körében

Hledik Erika, Dr. Totth Gedeon, Dr. Fodor Mónika

Milyen tényezők befolyásolják a fiatalok táplálkozását?

Böröndi-Fülöp Nikoletta, Szakály Zoltán

Bébiétel vásárlási és fogyasztási szokások Sándorfalván

Gál József, Németh Mária, Vincze-Lendvai Edina

Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban

Dr. Hofmeister Tóth Ágnes, Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Üzleti kapcsolatok a magyarországi ellátási láncokban

Dr. Mandják Tibor, Piricz Noémi, Kővágó Györgyi

Érzelmi elkötelezettség és vevőhűség a B2B szektorban

Israel Boxer, Fojtik János, ifj. Rekettye Gábor

Kereskedelmi egységek vevőszolgálati tevékenységének vizsgálata

Dr. Komáromi Nándor, Reicher Regina Zsuzsánna, Melisek Eszter

Fogyasztási szerkezet-vizsgálat a győri egyetemistán körében

Eisingerné Balassa Boglárka, Dr. Keller Veronika

Életstílus kutatás a dél-magyarországi régióban

Dr. Andics Jenő, Dr. Hetesi Erzsébet, Prónay Szabolcs, Vajda Beáta, Dr. habil. Veres Zoltán

A tudatos fogyasztás

Dudás Katalin

A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján

Konczosné Szombathelyi Márta, Budaházi Judit, Dusek Tamás, Kovácsné Tóth Ágnes, Zakariás Géza

Interpretatív fotóinterjú

Dr. Horváth Dóra, Dr. Mitev Ariel

A marketing oktatás és a vállalati élet kapcsolata

Tóth Zsófia, Zsótér Boglárka

Lehet jó a magyar?

Németh Szilárd

Dr. Csépe Andrea (szerk.) (2010): „Új Marketing Világrend”. Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 889 4