Felelős marketing

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Eredménykockázat és projektkompetenciák

Veres Zoltán, Nádor Éva

A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai

Bakonyi Erika, Szente Viktória, Szigeti Orsolya, Szakály Zoltán

Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz?

Horvát Adelina, Dr. Udovecz Gábor, Dr. Szigeti Orsolya, Dr. Szente Viktória

A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából

Hámornik Balázs Péter, Nándorfi Nóra

Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése

Soós Mihály, Szigeti Orsolya, Szente Viktória, Polereczki Zsolt, Szakály Zoltán

Fiatalok nassolási szokásai

Böröndi-Fülöp Nikoletta, Polereczki Zsolt, Szabó Sára, Szakály Zoltán

Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében

Dr. Totth Gedeon, Hlédik Erika, Dr. Fodor Mónika

CSR, mint kommunikációs tartalom és forma

Gulyásné dr. Kerekes Rita

Automata és e-mata

Steiner István

Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében

Nagy Ákos András, Fodor Péter, Dr. Szűcs Krisztián

Női vállalkozók – vállalkozó nők

Kővágó Györgyi, Piricz Noémi

A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között

Soós János, Dr. Törőcsik Mária

Globális vs. lokális PR monitor

Konczosné Szombathelyi Márta, Keller Veronika

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing. A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3