Felelős marketing

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása 113

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Eredménykockázat és projektkompetenciák 149

Veres Zoltán, Nádor Éva

A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai 160

Bakonyi Erika, Szente Viktória, Szigeti Orsolya, Szakály Zoltán

Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz? 174

Horvát Adelina, Dr. Udovecz Gábor, Dr. Szigeti Orsolya, Dr. Szente Viktória

A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából 180

Hámornik Balázs Péter, Nándorfi Nóra

Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése 190

Soós Mihály, Szigeti Orsolya, Szente Viktória, Polereczki Zsolt, Szakály Zoltán

Fiatalok nassolási szokásai 203

Böröndi-Fülöp Nikoletta, Polereczki Zsolt, Szabó Sára, Szakály Zoltán

Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében 219

Dr. Totth Gedeon, Hlédik Erika, Dr. Fodor Mónika

CSR, mint kommunikációs tartalom és forma 317

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A CSR helye a marketingelméletben 350

Gyulavári Tamás

Automata és e-mata 440

Steiner István

Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében 640

Nagy Ákos András, Fodor Péter, Dr. Szűcs Krisztián

Női vállalkozók – vállalkozó nők 657

Kővágó Györgyi, Piricz Noémi

A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között 672

Soós János, Dr. Törőcsik Mária

Pszeudo-projektek a gyakorlatias képzés elősegítésére 752

Dr. Fojtik János, Csermely Marina

Globális vs. lokális PR monitor 920

Konczosné Szombathelyi Márta, Keller Veronika

Fojtik János (szerk.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3