„Kiterjesztett” marketing

Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában

Dr. Domán Szilvia, Dr. Tamus Antalné, Rácz Alexandra

Szélerőművek a magyar köztudatban

Dr. Domán Szilvia, Dr. Tamus Antalné, Simon Tamás, Dr. Lehotai Lilla

Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában. Sört a nőknek?!

Dr. Fodor Mónika, Mészáros-Pintér Szilvia, Dr. Totth Gedeon

Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán

Dr. Harsányi Dávid, Dr. Szolnoki Gergely

Életképek a győri kocsmákból

Dr. Huszka Péter, Platz Petra, Dr. Süle Edit

A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében

Szűcs Andrea, Olsovszky Árpád, Dr. Szigeti Orsolya

Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben

Dr. Tarján Tamás, Dr. Veres Zoltán, Platz Petra, Hámornik Balázs Péter

A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz

Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó

Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása

Dr. Jäckel Katalin, Dr. Fodor Mónika, Dr. Veres Zoltán

Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői

Sasné Dr. Grósz Annamária, Bánkuti Petra, Dániel Zoltán András

Határtalan lehetőség: az online kurzus

Sasné Dr. Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté

A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége

Konczosné Dr. Szombathelyi Márta

Felsőoktatási marketing egy változó világban

Berki Viktor, Dr. Révész Balázs

Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen?

Dr. Hetesi Erzsébet, Dr. Révész Balázs

Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9