„Marketing megújulás”

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás”. Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Társadalom és rétegződés

Kozák Ákos, Veres Edit

Co-creation mérési lehetőségek

Dr. Hajdú Noémi, Papp Adrienn

Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia?

Berki Viktor, Hetesi Erzsébet, Révész Balázs

Másokért tenni. Önkéntesség Magyarországon

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kasza-Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán

Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka, Gábora Bernadett

Civil szervezetek kommunikációs kihívásai

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai

Veres Zoltán, Platz Petra, Hámornik Balázs Péter, Lógó Emma, Tarján Tamás

Magyarok a határon túl

Sasné Grósz Annamária, Urbán Ákos

Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata

Szabó Sára, Szigeti Orsolya, Soós Mihály, Szakály Zoltán

...már megint más a fogyasztó

Dr. Törőcsik Mária

Magyar hallgatók nemzetközi környezetben. Sikerkritériumok

Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté

Az érzelmek és az agy. Fókuszban a neuromarketing kutatás

Varga Ákos, Simon Judit , Horváth Dóra, Pintér Attila

A pénzügyi kultúra és attitűd mérése

Dr. Kovács Péter, Dr. Révész Balázs, Ország Gáborné

A megújuló hírnév

Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás”. Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3