Válasszon nyelvet

„Marketing megújulás”

Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Társadalom és rétegződés 16

Kozák Ákos – Veres Edit

Co-creation mérési lehetőségek 106

Dr. Hajdú Noémi – Papp Adrienn

Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan 133

Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert

Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? 153

Berki Viktor – Hetesi Erzsébet – Révész Balázs

Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon 192

Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán 203

Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka – Gábora Bernadett

A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban 231

Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária

Civil szervezetek kommunikációs kihívásai 250

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései 321

Lendvai Edina – Czibolya Anita

A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai 329

Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter – Lógó Emma – Tarján Tamás

Magyarok a határon túl 341

Sasné Grósz Annamária – Urbán Ákos

Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata 363

Szabó Sára – Szigeti Orsolya – Soós Mihály – Szakály Zoltán

...már megint más a fogyasztó 382

Dr. Törőcsik Mária

Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok 391

Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté

Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában 401

Gulyásné dr. Kerekes Rita – Dr. Hajdú Noémi

A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben 406

Kiss Marietta – Kun András István

Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás 425

Varga Ákos – Simon Judit – Horváth Dóra – Pintér Attila

A pénzügyi kultúra és attitűd mérése 439

Dr. Kovács Péter – Dr. Révész Balázs – Ország Gáborné

A megújuló hírnév 459

Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD

Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására 468

Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Dr. Szűcs Krisztián – Dr. Simon Judit

Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői 507

Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Somosi Ágnes

Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.