„Marketing megújulás”

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Társadalom és rétegződés 16

Kozák Ákos, Veres Edit

Co-creation mérési lehetőségek 106

Dr. Hajdú Noémi, Papp Adrienn

Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan 133

Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert

Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? 153

Berki Viktor, Hetesi Erzsébet, Révész Balázs

Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon 192

Hofmeister-Tóth Ágnes, Kasza-Kelemen Kata, Piskóti Marianna

Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán 203

Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka, Gábora Bernadett

A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban 231

Kenesei Zsófia, Bernschütz Mária

Civil szervezetek kommunikációs kihívásai 250

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai 329

Veres Zoltán, Platz Petra, Hámornik Balázs Péter, Lógó Emma, Tarján Tamás

Magyarok a határon túl 341

Sasné Grósz Annamária, Urbán Ákos

Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata 363

Szabó Sára, Szigeti Orsolya, Soós Mihály, Szakály Zoltán

...már megint más a fogyasztó 382

Dr. Törőcsik Mária

Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok 391

Sasné Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté

Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában 401

Gulyásné dr. Kerekes Rita, Dr. Hajdú Noémi

Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás 425

Varga Ákos, Simon Judit , Horváth Dóra, Pintér Attila

A pénzügyi kultúra és attitűd mérése 439

Dr. Kovács Péter, Dr. Révész Balázs, Ország Gáborné

A megújuló hírnév 459

Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD

Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői 507

Kolos Krisztina, Kenesei Zsófia, Somosi Ágnes

Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3